Lottery registration

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

ثبت نام لاتاری

لاتاری بهترین و بی‌دردسرترین روش گرفتن اقامت دائم آمریکا است  در زمان‌های نزدیک به شروع ثبت نام لاتاری، افراد به دنبال معتبرترین سایت ثبت نام لاتاری می‌گردند. انتخاب یک سایت معتبر و خوب برای ثبت نام درست و اصولی در لاتاری ضروری است. برای ثبت نام در گرین کارت آمریکا، نیازی به شرایط ویژه‌ای ندارید و همهٔ افرادی که دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم (یا دو سال سابقه کاری) و متولد یکی از کشورهای واجد شرایط لاتاری باشند، می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

به دلیل این‌که اغلب افراد با نحوهٔ ثبت نام در لاتاری آشنا نیستند، برخی از سایت‌ها ازجمله سایت «کارت سبز»، نسبت‌به ثبت نام افراد برای لاتاری اقدام می‌کنند. در این مطلب نیز قصد داریم به معرفی لاتاری و آموزش ثبت نام لاتاری در سایت کارت سبز بپردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

منظور از لاتاری چیست؟

لاتاری یا گرین کارت آمریکا به برنامه‌ای اشاره دارد که هرساله توسط دولت آمریکا برگزار می‌شود. این برنامه به شهروندان کشورهای مختلف اجازه می‌دهد تا به‌عنوان مهاجران قانونی و دائمی وارد ایالات متحده شوند. در این اقدام، شهروندان خارجی می‌توانند درخواست‌های خود را برای شرکت در قرعه‌کشی ارسال کنند و در صورت برنده شدن، یک گرین کارت که اجازهٔ اقامت دائمی در آمریکا را می‌دهد دریافت کنند. برنامهٔ لاتاری سالی یک بار برگزار می‌شود و معمولاً ثبت نام اصلی این برنامه در آغاز مهرماه شروع و تا اواسط آبان ماه ادامه دارد.

معرفی معتبرترین سایت ثبت نام لاتاری (کارت سبز)

«کارت سبز» یکی از سایت‌های معتبر برای ثبت نام لاتاری است که افراد می‌توانند به‌صورت حضوری و آنلاین، اقدامات مربوط به لاتاری و سایر کارهای مهاجرتی خود را به‌واسطهٔ آن‌ها انجام دهند. در مجموعهٔ کارت سبز شما می‌توانید تمامی اقدامات برای مهاجرت به کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و... را به‌راحتی انجام دهید. اقدامات مهاجرتی؛ درخواست انواع ویزاها؛ مشاوره‌های تخصصی؛ تکمیل فرم‌های مختلف؛ انجام امور مکاتبات رسمی؛ ساخت رزومهٔ بین‌المللی و... ازجمله خدمات کارت سبز هستند.

آموزش مراحل ثبت نام در سایت ثبت نام لاتاری کارت سبز

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام در لاتاری، افراد به دنبال یافتن سایت معتبر برای ثبت نام در این رویداد هستند. در این قسمت نیز قصد داریم به آموزش نحوهٔ ثبت نام آنلاین در لاتاری در سایت کارت سبز بپردازیم. شما می‌توانید به‌راحتی با دنبال کردن مراحل زیر، ثبت نام خود در لاتاری را قطعی کنید:

شروع و انتخاب نحوهٔ ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام در لاتاری ابتدا باید وارد سایت کارت سبز شده و گزینهٔ ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۵ را انتخاب کنید. سپس برای ادامه باید مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از انتخاب گزینهٔ شروع، در ابتدا باید نحوهٔ ثبت نام خود (آنلاین یا حضوری) را مشخص کنید.

پس از انتخاب فرم ثبت‌نام آنلاین، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که باید وضعیت تأهل خود را انتخاب کنید. اگر مجرد هستید، باید بین گزینه‌های ازدواج نکرده، مطلقه و همسر فوت‌شده یکی را انتخاب کنید.

اگر متأهل هستید، باید وضعیت شهروندی همسرتان را مشخص کنید.

در مرحلهٔ بعد باید تعداد فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال خود را مشخص کنید. توجه کنید که انتخاب صحیح تعداد فرزندان در روند گرفتن ویزای شما اهمیت دارد.

تکمیل فرم مشخصات فردی در سایت ثبت نام لاتاری

در این بخش، فرم مشخصات فردی برای شما نمایش داده می‌شود که باید آن را با دقت تکمیل کنید. البته اگر بخشی از اطلاعات را ندارید، می‌توانید تا قبل از نهایی شدن ثبت نام، در قسمت پنل سایت اطلاعات خود را ویرایش کنید:

در ابتدای فرم باید مشخصات فردی خود را وارد کنید.

عکس مناسب خود را در فرم آپلود کنید. دقت کنید عکسی که برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ آپلود می‌کنید، دارای برخی مشخصات خاصی است که باید آن‌ها را رعایت کنید.

در قسمت بعدی فرم، در صورت داشتن پاسپورت، می‌توانید مشخصات آن را در این قسمت وارد کنید.

اگر متأهل هستید و فرزند دارید، در مراحل بعدی باید اطلاعات فردی همسر و فرزندان خود را همراه با عکسشان در سایت آپلود کنید.

در بخش مشخصات تماس، باید اطلاعات آدرس و تماس خود را به‌صورت دقیق وارد کنید.

پرداخت هزینهٔ مربوط به ثبت نام

پس از تکمیل اطلاعات، نوبت به واریز هزینهٔ مربوط به سایت ثبت نام لاتاری می‌رسد. شما می‌توانید به دو روش آنلاین و کارت‌به‌کارت، هزینهٔ لاتاری را در کارت سبز پرداخت کنید.

در این قسمت مبلغ هزینهٔ ثبت نام در لاتاری مطابق با تعداد فرزندان و وضعیت تأهل، به‌صورت جدول نمایش داده می‌شود.

در صورت تمایل به تکمیل ثبت نام، می‌توانید وارد درگاه بانکی شده و هزینهٔ ثبت نام را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید.

همچنین اگر توانایی پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی را ندارید، می‌توانید مبلغ هزینه را به شماره کارتی که درج شده‌است واریز کرده و فیش واریزی را رد قسمت مربوطه آپلود کنید

اتمام

پس از پرداخت موفقیت‌آمیز هزینهٔ لاتاری، ثبت‌نام لاتاری کارت سبز تکمیل می‌شود و رسید مربوط به ثبت‌نام در مرحلهٔ آخر به شما نمایش داده می‌شود.

ثبت نام لاتاری به‌صورت حضوری از کارت سبز

همان‌طورکه گفتیم، می‌توانید به‌صورت حضوری از طریق موسسه کارت سبز، در لاتاری ثبت نام کنید. برای ثبت نام حضوری در لاتاری کارت سبز، فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد سایت شوید و ثبت نام در لاتاری را انتخاب کنید.

سپس باید روش ثبت نام حضوری را انتخاب کنید.

در این قسمت مشخصات فردی خود و زمان حضور در موسسه را انتخاب کنید.

سپس باید شرایط حضور در موسسه را مطالعه کرده و برای رزرو وقت بیعانه پرداخت کنید.

شماره تماس خود را وارد کرده و کدی که برایتان پیامک شده‌است را وارد کنید.

در این بخش باید پرداخت بیعانه را انجام داده و رزرو وقت خود را قطعی کنید.

با کارت سبز به ‌راحتی در لاتاری ثبت نام کنید

در سایت کارت سبز، به‌راحتی و بدون دردسر، می‌توانید در گرین کارت ثبت نام کرده و شانس خود را برای گرفتن اقامت دائم و مهاجرت به آمریکا امتحان کنید. همچنین اگر مشکلی در رابطه با سایت ثبت نام لاتاری داشتید، می‌توانید در ساعات کاری، یعنی شنبه تا چهارشنبه (ساعت ۹ تا ۱۷) و پنجشنبه ( تا ساعت ۱۳) با کارشناسان ما تماس گرفته و مشکل خود را حل کنید.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments

No Comments

Add a New Comment:

You must be logged in to make comments on this page.