4 points that are important when buying the best pacifier

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

۴ نکته که هنگام خرید بهترین آرام بند اهمیت دارد

از باز ماندن اتفاقی ورودیهای ساختمان کلافه شده اید؟ آیا کسی همیشه درهای خانه شما را باز می گذارد؟ آیا درب ها به هم می خورند و صدای ناهنجار وجود دارد؟ یا در راه پله ها ساختمان درب ضد حریق دارید که طبق قانون آتش نشانی باید مجهز به آرام بند باشد؟ خرید و نصب آرام بند درمان را ارائه می دهد. با نصب بر روی درب ورودی، درب آپارتمان یا درب ضد حریق، هر دری را به طور قابل اعتماد، خودکار و بی سر و صدا می بندند.در بسیاری از ورودی های داخلی در هزینه های گرمایش صرفه جویی می کند. و تضمین می کند که سارقان حتی نمی توانند از فرصت مطلوب باز بودن درب منزل شما استفاده کنند.

تکنولوژی پیشرفته در مدل های آرام بند جدید

بسیاری از آرام بندهای ساخت شرکت های معتبر دارای فناوری بسته شدن نرم درب Lapcon (LDD) برای بسته شدن نرم است و از گزینه بسته‌ شونده بهینه درب استفاده می‌کنند و تضمین می‌کند که در هنگام ورود به درب مجهز به نمونه آرامبند هنگام باز شدن به نیرو و توان کمتری نیاز داریم و این تکنولوژی باعث می شود که کودکان و سالمندان به راحتی وارد ورودی گردند و در صورت رها کردن درب  به خودی خود کاملاً بسته می‌شوند(اطمینان از بسته بودن). قسمت سرعت دوم و سوم در بسیاری از آرام بند درب حرفه ای در انتهای مسیر و 15 درجه به آخر کار از درگیر می‌شود و تقریباً هر درب ورودی داخلی با اندازه‌ای را از آنجا به آرامی می‌بندد. تمام مدل های فنر پشت درب با قابلیت تنظیم دستی به راحتی روی هر درب موجود نصب می شود و فوراً آن را به درب با بسته شدن نرم ارتقا می دهد تا بتوان امنیت ورودی ها را یک پله بالاتر برد.در بسیاری ازمدل های ارائه شده می توان طراحی خوب و مهندسی شده و ساخت و ساز با دقت بالا را مشاهده نمود، دوام و عملکرد در شرایط بسیار سخت آزمایشگاهی تضمین می کند که می توان با اطمینان از این محصولات بهره برد.

نکات مهم برای خرید بهترین آرام بند درب

۱ -مکان استفاده از آرام بند

شاید این جمله برای بسیاری از مشتریان و خریداران باعث تعجب گردد ولی خوب از اساسی ترین و مهمترین قسمت های انتخاب همین می باشد که مکان استفاده در کجا است.خوب پس باید بدانیم که در محیط بیرونی(در معرض هوا و باد و باران)،در محیط نیمه بیرونی(در معرض هوای بیرون و بادو باران نمی خورد)،در محیط های داخلی و دمای اتاق مورد نصب و استفاده قرار میگیرد.جالب است بدانید به دلیل روغن استفاده شده در درون محفظه تمام مدل از آرام بند درب این دسته بندی و رده بندی لحاظ گردیده است و خوب روغن در دماهای مختلف به سفتی و شلی و تغییرات فیزیکی می رسد پس تاثیر مستقیم بر عملکرد یک مدل از آرامبند می تواند داشته باشد.پس جمله معروف تنظیم آرام بند فصلی جهت همین مورد می باشد و باید دقت نماییم که از آرام بندهای با کیفیت جهت ورودی های اصلی ساختمان استفاده نماییم.

۲ -وزن درب و جنس آن

نکته بسیار مهم بعدی در هنگام انتخاب آرام بند درب وزن ورودی می باشد که باید در بازه وزنی آرام بند قرار داشته باشد.البته استانداردهای بسیاری در این رابطه در کشورهای اروپایی وجود دارد ولی خوب در کشورما معمولا این کار را بر حسب تجربه و مشاهده انجام می دهند و کافیست یک نصاب آرام بند به ورودی یک نگاه بیاندازد تا وزن و محصول مناسب آن را به شما پیشنهاد دهد و یا حتی با یک عکس این کار را برای شما انجام دهد.اما کار اصولی این است که وزن خالص درب بدون چهارچوب را بنای محاسبه قرار داده و برای مثال اگر درب دارای وزن 80 کیلوگرم بود یک مدل با نمره 3 که در رنج 20تا 80 کیلوگرم است را بر روی درب نصب و استفاده نماییم و اما جنس فلزی و چوبی بودن در انتخاب آرام بند دو سرعته و سه سرعته مهم است که در انواع درب های فلزی اگر از نمونه های ضرب آخر زن استفاده کنیم بسیار عالی است زیرا صدای برخورد درب با چهر چوب نداریم.

 

۳ -عرض و ارتفاع درب

به دلیل این که بسیاری از درب های ورودی شبیه هم هستند به این نکته دقت نمی شود که برای مثال عرض درب 80 یا 90 یا 150 سانت است و این دقیقا بر عملکرد مثبت و منفی آرام بند درب تاثیر میگذارد زیرا از جایی که باید نیرو به درب وارد شود در عرض های مختلف بسیار متفاوت است و نیروی مورد نیاز نیز متفاوت می باشد.پس ارتفاع درب و عرض درب از نکات بسیار مهمی هستند که باید در خرید موفق یک آرامبند لحاظ گردد و اگر این آیتم را پیش شرط رار ندهیم عمر کارکرد به نصف کاهش می یابند.

۴ -ضد آتش و مناسب برای انواع قفل برقی

خوب در این بند رعایت استاندارد و ایمنی لحاظ شده و باید برای بسیاری از ساختمان ای مسکونی که راه خروج به حیاط و یا ساختمان درب دارند و می خواهند مجهز به نمونه ای از آرام بند نمایند آرام بند ضد حریق واجب و ضروری است و خوب اختلاف قیمت زیادی نیز با مدل های معمولی ندارد.نکته بعدی در ورودی هایی که مجهز به نمونه ای از قفل برقی هستند که این مدل می تواند قفل برقی کله گاوی و یا قفل برقی حیاطی و یا قفل مقابل برقی باشد بسیار متفاوت باید عمل نمود و کمی تامل کرد.دلیل دقت کردن در خرید در این رابطه این است که در زمان تنظیم آرام بند در سرعت دوم نیروی لازن برای درگیری زبانه قفل برقی با درب در نظر گرفته نشده و مسلما یک نیروی بیشتر از انواع قفل ساده می خواهد.برای رفع این باگ و نقیصه حتما از نمونه های آرام بند سه سرعته استفاده گردد تا نیروی آخر و ضربه آخر را برای غلبه زبانه به چهرچوب وارد گردد و خروجی کار بسته شدن صدرصد درب باشد.

خرید بهترین آرام بند درب

توصیه تکنسین های فنی فروشگاه دکاشاپ به شما عزیزان انتخاب مدل های به روز و موجود در بازار ایران است یعنی اقدام به خرید نمونه ای از آرام بند گزه آلمان که مسلما آرام بند بی نظیری است کار اشتباه می باشد ،زیرا واردات این کالا در کشور انجام نمی شود و امکان انبار خواب بودن به مدت 5 یا 10 سال کالا نیز وجود دارد و این دقیقا بر عملکرد و روغن داخل محصول تاثیر منفی میگذارد.الته مدل های به روز و عالی از آرام بند در کشور ما وجود دارد که می توان تهیه و نصب نمود.در ادامه با ما همراه باشید با معرفی بیشتر و بهتر برندهای معتیر و کاردرست.

بهترین برندهای آرام بند در ایران

۱ -آرام بند ان اچ ان (NHN)

رتبه اول از لحاظ دریافت امتیاز برترین آرام بند در داخل کشورما بدون شک آرام بند ان اچ ان است که تحت لیسانس کشور ژاپنی کینول است.در بین تولیدات می توان آرامبند درب ان اچ ان سری V را بسیار عالی و بی نظیر توصیف نمود.در سه پارت نام 83،85،87 در دسترس است و در نوع 400 نیز نمونه ای بسیار با کیفیت است.گارانتی در نظر گرفته برای محصولات 7 سال است که در طی مدت فقط یک بار اقدام به تعویض میگردد.

۲ -آرام بند سارو (SARO)

برند سارو در زمینه ارائه انواع مدل آرام بند سارو با محصولات متنوع و بسیار عالی وارد میدان گردیده تا بتواند سهم بیشتری از بازار را از خود نماید.در نمونه های آرام بند قائینی،آرام بند لومباردی می توان تکنولوژی و ظرافت به همراه کارایی را در اختیار داشت.ترکیب رنگ بی نظیر و قابلیت هایی مانند برخورداری از بک چک،بازوی نگهدارنده و قاب استیل و ارائه نوع و نمونه ای از آرام بند برقی را نیز می توان در برند سارو خرید و در اختیار داشت.گارانتی 5 تا 10 ساله پشتوانه بسیار عالی برای خریداران می باشد.

۳ -آرام بند ریوبی (ryobi)

صحبت از یک مدل آرام بند اقتصادی و بسیار به صرفه است که با پارت نامبرهای بسیار متنوع می تواند برای هر ورودی یک مدل محصول ارائه نماید.از پرفروش های برند ریوبی می توان به آرام بند 2550 ریوبی و آرام بند 8004 ریوبی نام برد که در کشورما بسیار مورد استفاده قرار دارد.اکنون گارانتی 24 ماهه برای تمامی محصولات ارائه می شود.

۴ -آرام بند فاتلس (Fateless)

زمان طولانی از عرضه آرام بند فاتلس نمی گذرد ولی با این حال توانسته مشتریان بسیاری را جلب نماید و مورد توجه قرار گرفته است.اکنون می توان محصولات این برند با پارت نامبر D86 و D89 با قابلیت ضرب آخر در اختیار داشت و درب هایی به وزن تا 120 کیلوگرم را می توان به نمونه ای از فنر پشت درب فتلس تجهیز نمود.گارانتی 10 ساله برای همه محصولات که شامل یک بار تعویض در محل نصب می شود در نظر گرفته شده است.

5- آرام بند کینگ

یک برند جهانی با تکنولوژی بالا را اکنون می توان در اختیار داشت.در دو نوع با پارت نامبرهای مختلف وجود دارد ، اکنون آرام بند کینگ سری 700 و آرام بند کینگ اکونومی در دسترس است.تفاوت این دو در کیفیت و قیمت می باشد.سری 700 کینگ به دلیل داشتن قابلیت های بالا و در نظر گرفتن قطعات با کیفیت تر می تواند در ورودی های بسیار پرتردد مورد استفاده قرار گیرد در حالی که مدل اکونومی کینگ دو سرعته و بسیار قیمت اقتصادی دارد.برای هر دو نوع گارانتی 24 ماهه تعویض در نظر گرفته شده است.

کلام آخر

به دلیل این که ورودی اصلی ساختمان در معرض دید بسیاری از جمله افراد فرصت طلب قرار دارد به فکر تهیه بهترین آرام بند درب میفتیم، اما برای خرید و نصب باید دقت کرد. مسلما دوست ندارید که آرام بند بی‌کیفیت بخرید که در خوش‌بینانه‌تر حالت برای یک سال دوام بیاورد. اگر برای خرید آرامبند به جنس، برند، گارانتی، متناسب بودن با ورودی و هرآنچه توضیح دادیم توجه کنید، قطعا نمونه ای باکیفیت، زیبا و بادوام خواهید داشت که فقط نیاز به تنظیم سالیانه دارد.برای انجام نصب نیز باید مانند خرید همتن حساسیت و دقت را انجام دهید تا از تکنسین نصب ماهر جهت انجام کار استفاده شود.تنظیم و هماهنگی آرام بند با درب و قفل برقی کار بسیار تخصصی است ،البته برخی برندها شرایط برقراری گارانتی را نصب استاندارد توسط عوامل و پرسنل آموزش دیده خود می دانند که به این مورد باید توجه فراوان نمایید.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments

No Comments

Add a New Comment:

You must be logged in to make comments on this page.