راهنمای خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت در رسپینا

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

 

شرکت مسافربری رسپینا در پی تصمیمی اقدام به فروش ویژه بلیط های هواپیما با تخفیف ویژه کرده است. به علاوه رسپینا پروازهای خود را با شرط کمترین بها در بلیط هواپیما تضمین کرده است، به گونه ای که چنانچه مسافری بلیط مورد نظر خود را در سایتی دیگر با قیمتی پایین تر از قیمت رسپینا مشاهده کرد می تواند 2 برابر اختلاف قیمت بلیط را از رسپینا دریافت کند.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، با آغاز فروش بلیط هواپیما رسپینا با گارانتی قیمت در سرتاسر کشور مسافران می توانند بلیط هواپیما را با تضمین ارزانترین قیمت از این وب سایت رزرو کنند. در ادامه جزئیات بیشتری از این اخبار بررسی شده است.

g7.jpg

میزان تخفیف بلیط هواپیما در طرح فروش ویژه رسپینا

با توجه به این که طرح فروش ویژه بلیط هواپیما شرکت سامان سیر رسپینا به ویژه در روزهای پایانی سال بازتاب بسیاری در پی داشته اما تعدادی از مسافران از میزان تخفیف و سایر جزئیات این طرح اطلاعی ندارند. به همین منظور در این مطلب به بررسی جشنواره فروش ويژه بلیط هواپیما رسپینا پرداخته ایم.

  رسپینا در طرح فروش ویژه بلیط هواپیما خود عدد یا مبلغ دقیقی را به عنوان تخفیف اعلام نکرده است بلکه تخفیف خود را به صورت متغیر و بین 2 الی 5 درصد در هر بلیط تعیین کرده است. از جمله عوامل مهمی که بر مقدار درصد تخفیف بلیط های هواپمیای رسپینا تاثیرگذار هستند، مسیر پرواز مسافران و میزان تقاضا در آن پرواز است. به نحوی که در مسیرهای پر تردد میزان تخفیف کمتر از مسیرهای کم تردد است. ناگفته نماند که تخفیف کمتر بلیط در مسیرهای پر تردد ناشی از قوانین مربوط به ایرلاین ها و نوع پرواز نیز می باشد.

مهلت استفاده از طرح فروش ویژه بلیط هواپیما

تا به امروز مدت زمان استفاده از طرح تخفیف بلیط هواپیما تا پایان سال جاری (1401) اعلام شده است. لازم به ذکر است که آغاز این طرح از تابستان امسال بوده و طی استقبال بی شمار مسافران، رسپینا تصمیم به تمدید آن تا پایان امسال یعنی مصادف با شروع سفرهای نوروزی گرفته است. همچنین در صورت استقبال بیشتر و ثبات قیمت احتمال این که طرح فروش ویژه بلیط هواپیما در ایام نوروز ادامه داشته باشد نیز وجود دارد.

طرح تخفیف رسپینا در بلیط های سیستمی و چارتر

با توجه به قوانین مشخص شده ای که در قیمت گذاری بلیط های سیستمی وجود دارد، فروش با قیمت کمتر و اعمال تخفیف در آنها نیز امکان پذیر است. اما به جهت نوسان قیمت در بلیط های چارتر و عدم وجود قوانین ثابت و مشخص در آن، ارائه تخفیف و فروش ویژه غیر ممکن است.

g8.jpg

مسیرهای پروازی در طرح فروش ویژه رسپینا

تخفیف بلیط هواپیما رسپینا شامل تمام مسیرهای داخلی و کلیه شهرهای ایران می شود. اما این تخفیف کلیه پروازهای خارجی را پوشش نمی دهد، ‌با این حال رسپینا در تلاش است اغلب مسافران موفق به استفاده از این طرح شوند. به همین منظور مسافران کشورهای خارجی در حال حاضر فقط در مسیرهای پرتردد از جمله تهران استانبول، مشهد استانبول، تهران نجف و. . . می توانند از تخفیف ویژه رسپینا در بلیط های هواپیما استفاده کنند.

تخفیف بلیط هواپیما رسپینا ویژه چه کسانی است؟

رسپینا با در نظر گرفتن کلیه اقشار جامعه سعی در بهره مندی کلیه مسافران از این طرح با هر بودجه ای دارد. برای استفاده از این تخفیف می توانید در سایت رسپینا با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر تمامی پروازهای موجود در مسیر مورد نظر را مشاهده کنید. همچنین مسافران با وارد کردن کد ملی و اتباع غیر ایرانی هم با وارد کردن شماره پاسپورت در ادامه رزرو می توانند از این تخفیف و تضمین نرخ بلیط هواپیما در رسپینا برخوردار شوند.

شاید برای شما هم سوال باشد که در صورت استفاده از این طرح و خرید بلیط هواپیما رسپینا با تخفیف، امکان استرداد آن وجود دارد یا خیر؟
رسپینا در رزرو بلیط هواپیما در استفاده از این طرح، هیچ گونه محدودیتی برای استرداد آن وضع نکرده است و شما در صورت تمایل و به هر دلیلی بعد از رزرو پرواز به صورت اینترنتی و تلفنی، می توانید برای استرداد آن اقدام کنید. در رابطه با جریمه کنسلی پروازهای رسپینا باید بگوییم که مطابق قوانین ایرلاین ها بوده و مبلغ باقی مانده ظرف 48 الی 72 ساعت به حساب مسافر عودت می شود.

همچنین طرح ویژه فروش بلیط رسپینا شامل قطار و اتوبوس هم می شود؟
همان طور که می دانید رسپینا علاوه بر پرواز، خدماتی دیگری همچون بلیط اتوبوس و قطار، هتل و تور نیز ارائه می دهد. اما این طرح تخفیف و تضمین قیمت فقط بر روی بلیط های هواپیما اعمال شده و در حال حاضر امکان تخفیف برای سایر سرویس ها وجود ندارد. به ویژه قیمت بلیط های قطار که شرکت های ریلی شناخته شده ای همچون رجا و فدک در تعیین آن نقش دارند و امکان هیچ گونه تخفیف و تضمین قیمتی در آن وجود ندارد.

g9.jpg

امکانات رسپینا در رزرو بلیط هواپیما برای مسافران

شرکت سامان سیر رسپینا جهت رفاه حال مشتریان و رزرو آسان به ویژه در ایام پیک سفر مانند تعطیلات نوروز امکاناتی در اختیار مسافران قرار داده است تا هر چه سریع تر بتوانند بلیط هواپیما مورد نظر خود را خریداری کنند. از جمله این امکانات می توان به سرویس خبرم کن اشاره کرد تا مسافران با استفاده از آن بتوانند در کمترین زمان ممکن از قیمت بلیط ها مطلع شوند. در این سرویس علاوه بر مسیر مورد نظر می توانند میزان کاهش بهای بلیط را مشخص کنند و در صورت کاهش قیمت با همان درصد دلخواه، پیامکی برای مسافر از سوی رسپینا ارسال می شود.

همچنین سرویس چند بخریم از دیگر امکاناتی است که این مجموعه به مسافران خود ارائه کرده است. با انتخاب بلیط دلخواه و میزان کاهش قیمت مورد نظر در بازه زمانی مشخص رسپینا به طور اتومات، بلیط هواپیما را برای مسافر رزرو می کند و از طریق پیامک نیز به مسافر اطلاع می دهد.

 

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments