بهترین وکیل خانواده در تهران

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

بهترین وکیل در تهران با صبر و حوصله کافی که دارد می تواند به تک تک پرونده ها به خوبی رسیدگی کند؛ بهترین وکیل کسی است که می تواند بسیاری از اختیارات قانونی یک پرونده را به نیابت از موکل خود داشته باشد و با تلاش و پشتکار خود اقدام به رفع مشکلات فرد کند.

همان گونه که می دانید بهترین وکیل خانواده در تهران وظایف بسیار زیادی دارد که آن ها از دادگاه اساسی فراتر می باشند؛ برخی از وظایف ایشان شامل تحقیق کردن در رابطه با اطلاعات، تهیه کردن اسناد و اطلاعات، واسطه شدن در اختلافات و ارائه دادن مشاوره حقوقی به مشتری های خود در مورد حقوق قانونی شان و … است که باید به خوبی انجام شوند.

 

ویژگی های بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران باید از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار باشد و بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد؛ ویژگی های بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران به شرح زیر است :

  • صادق و درست کار بودن
  • اختیارات و حدود خود را در وکالت رعایت کند.
  • اسرار موکل خویش را حفظ کند.
  • در صورت تعقیب دعوی باید مراقبت و پیگیری لازم داشته باشد.
  • بهترین وکیل باید مصلحت موکل را در نظر بگیرد.
  • نسبت به موکلین خویش احساس وفاداری داشته باشد.
  • بین دو طرف پرونده، سازش به وجود آورد.

مهم ترین عوامل در انتخاب وکیل خوب

در انتخاب بهترین وکیل در تهران لازم است که نکاتی را در نظر داشته باشید، در واقع با رعایت این نکات شما می توانید با آگاهی یک وکیل حرفه ای و متخصص متناسب با موضوع پرونده خود را نتخاب کنید و با اطمینان خاطر پیگیری و رسیدگی به دعوی را به او بسپارید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما برای دعاوی حقوقی وکیلی را باید انتخاب کنید که بر کلیه مسائل و قوانین حقوقی تسلط و تبحر کافی داشته باشد. وکلایی که در حوزه حقوقی پرونده های زیادی را وکالت کرده و به نتیجه رسانده اند یقینا در زمینه امور این دعاوی از تجربه و مهارت بالایی برخوردار خواهند بود.

مطالب فوق الذکر برای دعاوی کیفری نیز صدق می کند و وکلایی که پرونده های زیادی را در زمینه جرائم کیفری وکالت کرده و به نتیجه رسانده اند از مهارت بالایی در این حوزه برخوردارند.

از مهم ترین نکاتی که در انتخاب بهترین وکیل در تهران باید به آن توجه کنید می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب وکیل باید مورد توجه قرار دهید تخصص و دانش حرفه ای او است. توجه داشته باشید که وکلا بعد از اخذ پروانه وکالت پایه یک هر کدام به صورت تخصصی در یکی از حوزه های حقوقی و کیفری شروع به فعالیت می کنند. لذا در زمان انتخاب وکیل براساس موضوع پرونده ای که در دست اقدام و پیگیری دارید این امر را مدنظر قرار دهید.
  • در انتخاب وکیل تنها به تبلیغات اکتفا نکنید. بلکه بهتر است به کانون وکلای دادگستری مراجعه کرده و در مورد سابقه وکیل و همچنین موفقیت هایی که در گذشته در پرونده های مشابه کسب نموده تحقیق کنید و با اطمینان کامل پرونده خود را به او بسپارید.
  • سن و جنس وکیل هرگز معیار مناسبی برای انتخاب نخواهد بود. چه بسا برخی از وکلا که به تازگی پروانه وکالت خود را کسب نموده اند در مقایسه با همکاران قدیمی خود با چندین سال تجربه، تسلط بهتری بر قوانین داشته باشند. لذا توصیه می کنیم که حتما در انتخاب بهترین وکیل در تهران نگاه غرض ورزانه را از خود دور نمایید.
rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments