آیا حفاظ شاخ گوزنی برای حفاظت از ساختمان مناسب است؟

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

همه ما به حفاظت از حریم شخصی و امنیت محیطی که در آن هستیم بسیار اهمیت میدهیم امروزه مدل های متنوعی از محصولات امنیتی ساختمان وجود دارد :

سیستم دزدگیر ، درب ضد سرقت وجود دارد یکی از این محصولات امنیتی بسیار پرطرفدار حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار نصب میشود.

حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها ویلا ها باغ ها میباشد.

این حفاظ ها به دلیل شباهتش به شاخ های گوزن به این نام نامیده شده است.

حفاظ شاخ گوزنی از جمله زیباترین طرح های نرده ای است علاوه بر اینکه نفوذ آن به داخل محیط خانه بسیار کم است باعث زیباتر نشان دادن نمای بیرون خانه و فضای شهری میشود جنس این حفاظ ها از یک نوع فلز بسیار مقاوم است این حصارها از میلگردهای نوک تیز تشکیل شده است که هر کدام به یک سمت میباشد و از ورود افراد و حیوانات جلوگیری میکند.

طراحان برای اینکه شکل بنای خانه شبیه فضای بسته نشود با طراحی حفاظ رو دیوار به اشکال های مختلف توانسته اند سازه های مقاوم و مستحکمی را طراحی کنند.

حفاظ شاخ گوزنی با رنگ های متفاوت و طرح های گوناگون با ضخامت های مختلف ساخته میشود
نرده های حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ آمیزی را دارند
این رنگ ها که توسط رنگ های مختلف زده میشوند به گونه ای است که در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغییر رنگ نمیشود.

رنگ آمیزی این حفاظ ها متناسب با سلیقه است و معمولا به اینگونه است که رنگ حفاظ شاخ گوزنی انتخابی با رنگ دیوارهای ساختمان باید تناسب داشته باشد امروزه بیشتر رنگ های سفید ، مشکی ، قهوه ای سوخته است.

حفاظ شاخ گوزنی که به عنوان یک سپر محافظتی برای ساختمان ها مورد نظر عمل میکند دارای ماندگاری بالایی است و اجرا و نصب آسان و سریعی دارد و بعد از نصب نیاز به مراقبت چندانی ندارد که این ها از ویژگی های مهم این نوع حفاظ ها است.

حفاظ شاخ گوزنی بسته به نیاز در ابعاد و ارتفاع های مختلف طراحی میشود در هنگام تهیه این حفاظ ها باید به تراکم شان هم توجه کرد زیرا تجربه نشان داده است که هر چه تراکم حفاظ ها بیشتر باشد در نتیجه کار با کیفیت تر و زیباتری داریم.

نوع دیگر این حفاظ ها حفاظ  لیلیوم نامیده میشود که برخی به دلیل شباهت آن به گل لیلیوم و ظاهر زیبا این حفاظ را انجام میدهند.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ ساختمانی است که سالهاست برای محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد به طور کلی حفاظ یکی از قدیمی ترین ابزاری هایی است که برای محافظت از ساختمان ها به کار میرود فرقی نمیکند که قصد محافظت و امن کردن یک خانه ویلای یا آپارتمان را داشته باشید یا اینکه بخواهید از یک ساختمان تجاری یا محل کار خود محافظت کنید.

در هر حال حفاظ ها یکی از موثرترین ابزار ها برای امنیت ساختمان هستند مدل های مختلفی از این ابزار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع مختلف آنهاست.

هر کدام از آنها مزایای و معایب مربوط به خود را دارند با توجه به موقعیتی که میخواهید در آن از حفاظ استفاده کنید و میزان اهمیتی که کارایی آن برای شما دارد باید یکی از مدل هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم را آشنا شوید.

حفاظ شاخ گوزنی نیزار بوته ای سر نیزه ای و حفاظ لیلیوم از پر استفاده ترین مدل های این محصول هستند که در ساختمان های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرند و امنیت ساختمان را افزایش میدهند.

مدل های شاخ گوزنی سر نیزه ای نیزار و بوته ای از لحاظ حفظ امنیت تقریبا در یک سطح قرار دارند و میتوانند برای حفاظت از ساختمان شما بسیار کارا باشند.

در مورد مدل حفاظ لیلیوم اوضاع متفاوت است و میزان محافظتی که اعمال میکند بیشتر از سایر مدل ها است.

حفاظ شاخ گوزنی از آنجایی که این مدل بسیار به شاخ های گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزنی را روی آن گذاشته اند برای ساخت این مدل از میله گرد ضخیم شماره های مختلف استفاده میکنند.

تراکم میله ها نباید خیلی کم و در عین حال نباید خیلی زیاد باشد بعضی از افراد گمان میکنند که با افزایش تعداد شاخ ها یا همان میله ها میتوانند بهتر جلوی ورود سارقین را بگیرند این در حالی است که افزایش بیش از حد مجاز تراکم حفاظ شاخ گوزنی باعث میشود که سارق فضای مناسب برای قرار دادن وسیله خود را پیدا و به سادگی وارد حریم شخصی شما شود.

هزینه این مدل نیز تا حد زیادی به تراکم میله ها رنگ و متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد.

امنیتی که این مدل تامین میکند در حد متوسط است و تقریبا با مدل های نیزار بوته ای و سر نیزه ای برابری میکند و امنیت ساختمان را افزایش میدهد.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments