Introducing the most important exhibitions

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

معرفی مهم ترین نمایشگاه های چین

نمایشگاه های چین یکی از بزرگ ترین و پویاترین نمایشگاه های جهان می باشند. این نمایشگاه ها اغلب به عنوان جایی برای نمایش و عرضه محصولات و خدمات شرکت های داخلی و بین المللی در چین شناخته شده اند. مهم ترین نمایشگاه های چین اغلب به صورت سالانه برگزار می شوند و شامل بخش های مختلفی از جمله : الکترونیک، ماشین آلات، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، پوشاک و غذا می باشند. اگر قصد خرید تور نمایشگاهی چین را دارید در این مطلب ما را همراهی کنید.

Canton Fair نمایشگاه اتوماسیون صنعتی چین

این نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی و تولیدی چین 2024 به عنوان یکی از مهم ترین نمایشگاه های چین شناخته می شود. در این نمایشگاه، محصولات و خدمات مختلف در حوزه هایی از جمله فناوری اطلاعات، رباتیک، انرژی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی به نمایش گذاشته می شود.

China International Consumer Electonics Show نمایشگاه الکترونیک چین

این نمایشگاه به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در آسیا شناخته می شود و  در این نمایشگاه، شرکت های بزرگ تجهیزات پزشکی جهانی، از جمله شرکت های دارویی، تجهیزات تشخیصی و درمانی، تجهیزات پزشکی پیشرفته و ابزارهای پزشکی را به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه برای اولین بار در سال 1979 برگزار شده و قدمت و پیشینه بالایی دارد و کیفیت برگزاری این نمایشگاه به رغم تاریخچه بزرگ آن ، بالاست، که هر ساله 2 بار در دو مرحله یکی در بهار و یکی در پاییز برگزار می شود، بعد از گذشت 40 سال این نمایشگاه یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های این حوزه در دنیا محسوب می شود.

این نمایشگاه در برگیرنده حوزه های : تجهیزات پزشکی و خدمات و محصولات جدید این حوزه ، آزمایشگاه های پیشرفته و به طور کلی آزمایشگاه ها ، کلیه محصولات و خدمات حوزه مهندسی پزشکی و حوزه سلامت الکترونیکی و آنلاین ، حوزه هوش مصنوعی و پزشکی ، محصولات و خدمات حوزه انواع رادیولوژی است.

هر ساله از 30 کشور از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند، قاعدتا به خاطر تاثیرات خوب این نمایشگاه بر کسب و کارها و البته با حضور گسترده 7000 برند ، محلی جالب برای حضور متخصصین حوزه سلامت و پزشکی است.

 China International Industry Fair (CIIF ) نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی و تولیدی چین

در این نمایشگاه، شرکت های بزرگ الکترونیکی جهانی از جمله سامسونگ، LG و هوآوی، تکنولوژی های جدید خود را به نمایش می گذارند، در واقع غول های حوزه الکترونیک هر ساله در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین محصولات و تکنولوژی های خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

همینطور نمایشگاهی با نام Asia International Consumer Electronics Show 2023 وجود دارد که نمایشگاهی مجزا است اما هم موضوع با همین نمایشگاه است که از بزرگ ترین نمایشگاه های الکترونیکی آسیا است، که در چین برگزار می شود.

Productronica China Exhibition نمایشگاه محصولات الکترونیکی چین

این نمایشگاه هایی که در این نوشتار گفتیم تنها بخشی از مهم ترین نمایشگاه های چین می باشند و بسیاری دیگر هم وجود دارند که در حوزه های مختلفی فعالیت می کنند. برای شرکت در این نمایشگاه ها، شرکت ها از سراسر جهان به چین سفر می کنند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و همکاران جدید آشنا شوند.

 China Auto Shanghai 2024 نمایشگاه خودرو چین

این نمایشگاه بزرگ ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی است و یکی از مهم ترین نمایشگاه های آسیا محسوب می شود که هر ساله برند ها و شرکت های بزرگی از سراسر دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند، همینطور به خاطر هیجان انگیز بودن و نمایش آخرین تکنولوژی های آسیا و محصولات جالب جدید هر ساله تعداد زیادی توریست به این نمایشگاه سر میزنند.

China International Medical Equipment fair CMEF نمایشگاه بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی چین

این نمایشگاه طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و از جذاب ترین نمایشگاه های دنیاست، این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های خودرو در جهان شناخته می شود، دوره قبلی این نمایشگاه از 18 تا 27 آپریل برگزار شد، اطلاعات معتبری برای دوره بعد هنوز مشخص نشده ولی عده ایی بر این باورند که از 25 آپریل دره بعدی 2024 شروع خواهد شد همچنی اطلاعاتی هم وجود دارد که دوره بعدی ممکن است در تاریخ 28 فوریه تا 1 مارس 2024 در پکن برگزار می شود. در این نمایشگاه، شرکت های بزرگ خودروسازی جهانی محصولات و تکنولوژی های جدید خود را به نمایش می گذارند.

نمایشگاه بین المللی چین و نمایشگاه خودرو چین از نمایشگاه بسیار معروف و مهم در چین می باشند و هر ساله در شهر شانگهای برگزار می شوند. با این حال، هدف هر کدام از این نمایشگاه ها متفاوت می باشد. نمایشگاه بین المللی چین (China International Industry Fair) به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های صنعتی جهان شناخته می شود و در آن شرکت های مختلفی از صنایع مختلف، از جمله خودروسازی، الکترونیک، فلزی و پلاستیکی، تجهیزات پزشکی، ابزار دقیق، صنایع شیمیایی، تجهیزات نظامی و موارد دیگر، محصولات خود را به نمایش می گذارند.

شرکت در نمایشگاه های چین با تورهای نمایشگاهی آریسا پرواز

آریسا پرواز با ارائه خدماتی بی نظیر، تجربه ای متفاوت از خرید تور چین نمایشگاهی و شرکت در نمایشگاه کانتون را برای شما فراهم می کند. از دریافت ویزا تا بلیط پرواز و اقامت در چین می توانید همه را برعهده آریسا پرواز بگذارید. کافی است به سایت www.arisaparvaz.com مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در آریسا پرواز تماس بگیرید.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments

No Comments

Add a New Comment:

You must be logged in to make comments on this page.