Buying the highest quality household appliances

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

خرید با کیفیت ترین لوازم خانگی از برند بست

با ورود ماشین های مختلف، بسیاری از امور خانه برای خانم ها و آقایان شاغل راحت تر و با صرف زمان کمتری انجام شد. در هر خانه ای وجود لباسشویی، تلویزیون و همچنین یخچال بسیار لازم و ضروری می باشد اما شاید با وجود برند های مختلف موجود در بازار انتخاب سخت باشد؛ در ادامه قرار است به معرفی یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم خانگی و محصولات محبوب آن بپردازیم.

کمی درباره برند بست بخوانیم ...

برند ایرانی و تولید داخلی بست، که زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب می باشد در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود و چندی بعد وارد عرصه رقابت با رقبای خود شد لازم است بدانید که تمامی محصولات بست توسط انتخاب الکترونیک ضمانت می شوند که به طور کلی محصولاتی همچون لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی تولید می کند.

درباره لباسشویی های بست

شاید یکی از محبوب ترین و البته پر فروش ترین محصولات تولیدی کمپانی بست لباسشویی های آن باشد که دارای قابلیت های بسیار از جمله شستشوی سریع، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، تنظیم دما از آب سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی و آبکشی شرعی می باشد اما این ها تنها بخشی از قابلیت های این محصول می باشد و مهم ترین دلیل محبوبیت این دستگاه مناسب بودن قیمت لباسشویی بست است که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. لباسشویی های بست در انواع مدل های مختلف وارد بازار شده است و شما می توانید با توجه به تعداد نفرات خانواده، ظرفیت مورد نظر را خریداری کرده و دیگر نگران کثیفی البسه خود نباشید. وجود برنامه های شستشوی متعدد در لباسشویی های بست باعث شده تا البسه آسیب کمتری دیده و هر کدام به نهایت پاکیزگی برسند از جمله برنامه های شستشوی محبوب لباسشویی بست شستشو به همراه بخار می باشد که علاوه بر آسیب کمتر به لباس باعث پاکیزگی و تمیزی آن نیز می شود.

درباره تلویزیون بست

امروزه تلویزیون یکی از پر کاربرد ترین لوازم هر خانه ای است که به دلیل استفاده روزانه نیازمند کیفیت بالا می باشد. اکثر تلویزیون های بست با قابلیت Time Shift طراحی شده اند که برای شما این امکان را فراهم می کنند که اگر زمان کافی برای تماشای برنامه در زمان مشخص شده را ندارید با استفاده از این حالت، برنامه دلخواهتان را ضبط کرده و در زمانی که مشغله کمتری دارید مشاهده کنید و لذت ببرید. مهم ترین دلیل محبوبیت این محصول مناسب بودن قیمت تلویزیون بست می باشد که بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر کیفیت بالا، طراحی با پنل ضد ضربه IPS باعث افزایش دوام این محصول شده است. وجود پنل های A+ نیز باعث افزایش کیفیت تصویر و همچنین شفافیت آن شده است.

 

درباره یخچال بست

از آنجایی که یخچال ها در طول شبانه روز بدون وقفه و خاموشی در حال کار کردن می باشند نیازمند موتوری قدرتمند و کم مصرف هستند که هزینه و برق زیادی مصرف نکنند؛ علاوه بر آن به دلیل بالا بودن هزینه ها نمی توان هر سال این وسیله را تعویض نمود بنابراین نیاز دارد که کیفیت و عمر طولانی و بالایی داشته باشد. بنابراین قبل از خرید خیلی مهمه که به عواملی مثل برند محصول اهمیت دهید که محصولی با دوام و با کیفیت خریداری کنید. یخچال های بست با دو سیستم سرمایشی جداگانه طراحی و به بازار عرضه شده اند همچنین مجهز شده به سیستم خنک کنندگی بالا می باشد دیگر نگران انتقال بود از یخچال به فریزر یا برعکس نباشید چرا که این یخچال ها با قابلیت از بین بردن تداخل بو طراحی شده اند اما علاوه بر تمامی این ویژگی ها مقرون به صرفه بودن قیمت یخچال بست بسیار حائز اهمیت می باشد. این یخچال ها با مجهز شدن به سیستم کمپروسور های نسل جدید HE از صدای بسیار کم ، با بازدهی بالاتری را دارا می باشند.

سوالات متداول

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

درباره انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر، مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برند های موجود در بازار ایران مانند دوو ، اسنوا و بست می باشد. انتخاب سنتر پس از کسب مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی در بورس لوازم خانگی و با هدف گسترش خدمات در سراسر کشور ایجاد شده است.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments

No Comments

Add a New Comment:

You must be logged in to make comments on this page.