لوازم جانبی خادمی

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

میتوانید ساز الکترونیک خود را به همراه میکروفون به آن وصل کرده و قادر باشید همزمان که شروع به نواختن و خواندن میکنید، صدای خروجی حاصل از کار خود را با کیفیت مرغوب از اسپیکر jbl بشنوید. شما میتوانید با استفاده از آن موسیقی یا فیلم گوش بدهید یا بازی و سایر سرگرمیهای دیگر را بهوسیلهی آن انجام دهید؛ بنابراین، زمانی که صدای لپتاپ یا کامپیوتر شما از کیفیت پایینی برخوردار است، میتوانید با استفاده از انواع مختلف اسپیکر کامپیوتر و لپتاپ صدای رایانه خود را تقویت کنید. بر عکس توییتر گنبدی، صدایی که توسط توییتر های هورن ایجاد می شود، صدایی مستقیم، تقویت شده و طبیعی خواهد بود. نام دیگری که برای به سیستم 5.1 استفاده می شود، سیستم صوتی 6 کاناله است. از 2 عدد اسپیکر استریو نیز در سمت چپ و راست و در پشت سر شما برای دریافت صداهای پشت صحنه و جزئیات بیشتر، و 1 اسپیکر مرکزی برای دریافت صدای خواننده یا صدای بازیگران در جلوی شما استفاده می شود. برای این که بهتر متوجه قضیه شوید، باید بدانید که اکثر صداها به صورت استریو یا به عبارتی از دو کانال چپ و راست پخش می شوند.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

همانطور که مشاهده می کنید اسپیکر ماشین بخش مهمی از این سیستم است و شناخت آن اهمیت بسیار زیادی در انتخاب بهترین نمونه دارد. احتمالا متوجه شده اید که توییتر دقیقا برعکس ووفر عمل می کند. همانطور که در ادامه به صورت کامل بیان کرده ایم ووفر (ساب ووفر) برای صداهایی بین 20 هرتز تا 1000 هرتز که اصطلاحا به آن صدای بم می گویند استفاده می شود و برای پخش کردن صداهای زیر، نیاز به یک سختافزار ویژه دیگر داریم. در حالی که انواع هدفونهای بدون نویز یا هدستهای گیمینگ میتوانند تجربه یک بازی همه جانبهای را ارائه دهند، اما هیچ چیز با مجموعهای از اسپیکرهای گیمنیگ عالی قابل مقایسه نیست. قیمت اسپیکر ها امروز به عوامل مختلفی از جمله اندازه اسپیکر عمرباتری حساسیت اسپیکر طراحی ابعاد فرکانس قابل پشتیبانی و غیر بستگی دارد بهتر است پیش از اقدام برای خرید اسپیکر حتماً ویژگیهای اسپیکر مورد نظر خود را شناسایی کنید تا بتوانید با انتخاب اسپیکر مناسب ضمن صرفه جویی در هزینه ها بهترین انتخاب را داشته باشید معمولاً قیمت اسپیکرهای حرفه ای بالاتر از اسپیکرهای معمولی است اسپیکر های قابل حمل معمولاً قیمت بالاتری نسبت به اسپیکر های معمولی دارند اسپیکر هایی که قابلیت تفکیک صدا را دارد و این امکان را می دهند تا صدا در کانال های صوتی جداگانه به گوش کاربر برسد بیشتر برای سازندگان موسیقی کاربردی هستند و قیمت آنها نسبت به اسپیکر های معمولی بیشتر است.

پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر

لوازم های جانبی موبایل تکمیل کننده ی گوشی های هوشمند هستند و می توان گفت استفاده از برخی لوازم ضرورت زیادی را به دنبال دارد و به همین علت شما باید توجه کافی برای خرید این لوازم داشته باشید. بخش متحرک اسپیکر های توییتر را بر روی یک قاب پلاستیکی قرار داده و درون آهنربای حلقه ای آن نصب کرده اند. به همین صورت در یک موزیک یا آهنگ، صدای خواننده به عنوان یک کانال صوتی، صدای بم که توسط ساب ووفر تولید می شود یک کانال و صدای زیر که توسط توییتر ایجاد می شود نیز کانال دیگری به حساب می آیند. معمولا بیشتر بلندگوها حتی نسخههای معمولی موجود در بازار قطعه کوچکی به اسم Tweeter (با تلفظ صحیح توییتر که بهاشتباه تیوتر گفته میشود) دارند که این وسیله برای تولید و اجرای صداهای صوتی با فرکانس بالا طراحی و ساخته شده است. ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست. همچنین برای اندازه ی اسپیکر هر چه کوچک تر باشد برای حمل کردن در سفر و تفریحات بسیار راحت تر است. در ابتدا باید متناسب با فضایی که دارید اندازه اسپیکر را انتخاب کنید. 

پخش عمده هدفون و هدست

همچنین همراه با پخش صدا، رقص نور زیبایی به نمایش میگذارد. اما برخی باندها هستند که رقص نور ندارند. با اضافه کردن توییتر به سیستم، باندها وظیفهی تفکیک این فرکانس ها را به صورت اتوماتیک به توییترها واگذار خواهند کرد. این مدل از اسپیکرها هم به صورت با سیم و هم به صورت بیسیم به تلویزیون و کامپیوتر شما متصل میشوند. اکثر بلندگوهای قدیمی از این نوع بودند. نوع دیگر اسپیکر، مدل پایه دار آن است. تقریبا از بلندگوهای پایه دار در هر مکانی می توان استفاده کرد. به صورت کلی اسپیکرهای تسکو به 3 مدل دیواری، پرتابل (قابل حمل) یا دسکتاپ (رومیزی) تقسیم بندی می شوند. این اسپیکرها در ابعاد کوچک ساخته می شوند و پرتابل (قابل حمل) بودن آنها از مهمترین مزیت این نوع اسپیکر نسبت به سایر مدلها است. همچنین این وسیله در دو نوع سیمی و بی سیم در بازار وجود دارد. سه نوع مختلف از اسپیکر توییتر در بازار وجود دارد. در بین اسپیکر های توییتر، نوع گنبدی آن به پاسخ صوتی دقیق خود معروف است. علاوه بر تمام این موارد، معمولا یک صفحه سوراند در قسمت بالای توییتر گنبدی نصب می شود که برای کنترل کردن جهت صدا طراحی شده است.

پخش عمده پاور بانک

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments